Ingelas hörna

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Ingela - 13 februari 2011 18:56


Typiskt att man missar ridningen hela den veckan som det är plusgrader, och när man väl har tid att rida så har det frusit igen. Inte så mycket ius (tack och lov) men hårt och knaggligt i skogen. Travade lite igår på ängen (som var mindre knagglig) och Lidos gick kanon! Idag fick pållen vila igen, det blev alldeles för svårt att hinna med tvätt, handlande och födelsedagsfirande hos Marie samtidigt. Skulle behövt nån extra timme för att hinna med allt. Tror inte Lidos misstyckte dock.


Igår inventerade jag mina teckningar inför utställningen på Lödde Centrum som börjar på tisdag. Några av bilderna blir samma som var på bibblan förra året, men för att det inte ska bli exakt samma så har jag ritat några nya och letat fram några gamla att ha med också. Hoppas det räcker. Detta blir den sista som jag hinner rita i alla fall:


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards