Ingelas hörna

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ingela - 28 juli 2011 17:26


Jaha, så var det regn igen... En från mitt jobb var och hälsade på Lidos tillsammans med sina två döttrar och vi hann precis köra ett par varv med vagnen i paddocken innan det började regna. Det gick alldeles utmärkt att köra på ridbanan. Lite skumpigt emellanåt och svårt att trava, men barnen var lika glada trots att de bara fick skritta. Själv gick jag vid sidan om, för barnen ville ha med sin mamma i vagnen och det blev lite ont om plats. Lidos traskade snällt runt i paddocken, men blev lite nervös när Fallon började springa runt i hagen på andra sidan buskaget. För Lidos del var det bäst när vi återvände till stallet och han fick en massa morötter. Fick på sig regntäcket efteråt och nu regnar der ordentligt...


Innan stallet så var jag hemma hos mamma och pappa och busade med Lowa och Lucas. Vi passade dem medan Netta handlade på Center Syd. Nu har de kommit fram till att Lego är väldigt roligt, så pappa och jag började bygga en motorbåt åt Lucas. Som vanligt tar det ju alldeles för lång tid, så vi hann aldrig bli klara med båten. Får kanske bygga upp något så det är färdigt redan när de kommer nästa gång.


Går ju bra såhär också

Lidos med passagerare

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards