Ingelas hörna

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Ingela - 3 november 2014 07:37

Passade på att ta ledigt i fredags när det var halvdag på jobb, så det har varit en långhelg för min del. :D 

Ingen anledning att lata sig för det, Mattias var ju uppe klockan fem och jag kunde inte somna om så jag steg upp en halvtimme senare. Hann både springa en liten runda, gräva klart på odlingen, städa lite snabbt och öva lite sånger med mamma innan jag körde till stallet och vidare till Helsingborg för att titta på när Mattias red. Sen blev det middag och film på Ättekulla på kvällen. Båda ganska trötta så vi somnade tidigt när filmen var slut. (För en gångs skull så höll jag mig vaken ända tills dess. ;-) )

I lördags var det dags för årets första julmarknad på Wrams Gunnarstorp. Mycket folk och inte riktigt värt inträdet, men mysigt att gå där och titta och provsmaka grejer. Handlade mest ätbara saker men Mattias vann även på lotter från Bjuvs PRO. Ett par grytlappar med julmotiv - jättefina. :-)

Söndagen blev härligt lugn med en lång höstpromenad i Filborna skogspark. Lunchpaus framför en film i soffan innan vi körde till Lidos och var duktiga och mockade hagen också. Middag hos mamma som visade sina fina bilder från Mallorca och sen hem och ladda för ny arbetsvecka. :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards