Ingelas hörna

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Ingela - 13 februari 2012 20:15


Då var man förkyld igen då... Feber imorse, men tryckte i mig nån ipren och alvedon och gick till jobbet ändå. Hade några saker som jag var tvungen att få iväg. Vid lunch tog orken slut och jag åkte hem och däckade på soffan. Fick hjälp med stallet av mina snälla föräldrar. Själv rörde jag bara ihop kraftfodret och var sen helt genomsvettig... 


Pållen har blivit gråhårig!

Gråhårig pålle? Nix, bara frost..


Igår hade vi kalas hos mormor för att fira hennes 89-årsdag. Hela släkten utom Netta med familj var där. Lowa hade kräkt, så de tog det säkra före det osäkra och stannade hemma. Vi andra åt kakor och tårta och spelade lite på pianot som finns på hemmet där mormor bor. Skönt att se att hon kan gå själv nu (med rollator) och i någorlunda rask takt. Vi var rädda att hon aldrig skulle återhämta sig efter olyckan, men som sagt, nu går hon riktigt bra igen.  Heja mormor!


Idag säger vi grattis till Marie som numera har joinat 30-klubben!


I vår vackra vita vintervärld

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards