Ingelas hörna

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Ingela - 21 oktober 2013 12:39


Antar att man inte får klaga egentligen, hösten hittills har ju varit ganska torr och fin, men nu blev det lite regn i helgen i alla fall. Veckan har rullat på med körsång, körtur med Lidos i onsdags och en löprunda i fredags. Var ganska kallt då faktiskt, bara +2 grader, men härligt att springa när det är vindstilla och stjärnklart. Inte lika lätt med träning på lördagen när man sprungit en mil kvällen innan, men det funkade det också.  Sen tog mamma och jag en shoppingrunda på Center Syd, jag var på jakt efter ett par byxor med något tajtare passform än mina gamla jeans. Hittade på Vero Moda - 2 st för 500 kr - så nu har jag lite att välja på i alla fall. Passade även på att få de senaste Elvisböckerna signerade av Tony Cronstam på Akademibokhandeln (det som var Bokia innan) och hann även med en fika hemma hos föräldrarna innan Karro och jag åkte till Malmö för att äta middag i goda vänners sällskap. Blev en trevlig kväll med massa prat, foton från Kina och god mat.  


Sen får man ju vara lite nyttig också, i söndags hann jag både städa, tvätta, handla mat och laga 5 matlådor innan lunch (dock något sen lunch... ^^), sen stallet och Lidos (dags att börja mocka vinterhagen igen...) och sen Helsingborg. Lite regnigt emellanåt, men gick fint att vara ute i skogen ändå. Enligt eniros mätfunktion på kartan så traskade vi (jaja, jag och Mattias) runt 9 km, vilket får sägas vara ganska bra tycker jag. Smarrig kycklinggryta blev man serverad till kvällsmat och sen en bra film att titta på. Lagom slapp söndagskväll.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards