Ingelas hörna

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Ingela - 31 oktober 2013 21:07


Världen har överlevt stormen. (Som döptes om till Simone när den kom till sverige - jag tyckte Judas var bättre!) Lite fallna träd i skogen och trasiga skyltar i stan, annars ser det mesta ut som vanligt. Skulle köra en runda med Lidos igår och fick först ett tvärstopp en bit bort vid vår egen hage - där låg en stor gren över staketet och tog upp halva vägen. Vi kom dock förbi (när jag gick före den skrajsne hästen) utan större problem. Värre var det nere vid terrängängen där de blockerat två av stigarna under tiden de avverkar där, och den tredje stigen blockerades nu av ett stort träd som trillat i stormen. Bara att vända och köra hemåt igen... Blev alltså ingen lång runda, men Lidos var ändå genomsvettig så det blir klippning för honom i helgen! 


Själv missade jag min löprunda i måndags, men tänkte inte banga idag också trots att det blåste ganska bra. Började bra med att jag snubblade på vägen förbi Centrum... Såg inte ut som att det gått hål på knäet (mer än på byxorna) och kändes inte så farligt så jag sprang vidare. Väl hemma är knäet lite lagom blodigt och gosigt med ludd från byxorna i såret och allt... Svider som f*n nu, men kändes faktiskt inget innan. Och eftersom jag slog mitt personbästa med 2 minuter så får det vara värt det.    Milen på 57:06!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards